Forældresamarbejde

Når dit barn begynder hos os i 100 Meterskoven, er vores samarbejde med dig som forælder rigtig vigtigt for os. Vi tror på, at et godt partnerskab med et barns forældre er fundamentet for, at barnet får et godt børneliv hos os. Vores forældrepartnerskab bygger på gensidig tillid, åbenhed og dialog. Du er altid velkommen til at komme til os med spørgsmål eller bede om en samtale om dit barns trivsel – det ser vi kun som noget positivt.

Du kan følge dit barns hverdag i Aula, hvor vi viser dagens aktiviteter med billeder, videoer og tekst. Aula er vores primære, digitale kommunikationskanal, hvor vi sender beskeder og lignende. Men Aula er ikke en erstatning for vores gode, daglige dialog.

Hvis dit barns udvikling af den ene eller anden grund har brug for ekstra støtte og fokus, koordinerer vi en fælles indsats med dig og inddrager, hvis nødvendigt, viden og støtte fra vores ressourceteam i forvaltningen. For at give dit barn de bedste udviklingsmuligheder, er vi afhængige af hinanden.